søndag 20. november 2011

Fosterbror er 20 år!

I dag er det stort selskap hos mine foreldre. 3 bursdager feires samtidig. Min fosterbror, pappa og farmor har alle bursdag i disse dager, og feirer samtidig.

Det betyr at jeg har klippet og limt i timevis for å bli ferdig med tre kort til bursdagsbarna.

Her er kortet jeg har laget til min kjære fosterbror.



Størrelse: 
5" x 4,5"
Papir: 
Svart og hvit bazill. Mønsterark fra Bobunny.
Blekk:
Memento - tuxedo black, distress - black soot
Stempler:
Norsk stempelblad
Annet:
Spellbinder dies, perler, bånd, tim holtz alfabet, tim holtz glass vial (med distress ink - black soot og spiced marmelade), tim holtz ball chain, tim holtz filmstrip, tim holtz hinge clips, trykknapper, eyelets og 7gypsies paper fastener.

Kortet er et bokkort. Han har tyggegummi-dilla, derfor er gaven en del tyggegummipakker, samt litt ekstra som ikke er lagt på plass enda når jeg tok bildet ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar