tirsdag 26. februar 2013

Endelig/Finally

Wheeeeee!

Jeg har ikke noe kort i dag, men jeg kan endelig dele nyheten jeg har båret på i noen uker!

Jeg ble spurt om å bli med i designteamet til ProMarker Norge, og selvsagt takket jeg ja!!


Jeg gleder meg vilt til å samarbeide med de andre jentene på teamet, de er fantastisk dyktige. Mitt første DT-bidrag kommer på fredag :)

* * *
Wheeeeee!

I don't have a card today, but I can finally share the news I've been hiding for a few weeks!

I was asked to join the designteam over at ProMarker Norge, and of course I said yes!!

I'm looking so forward to work with the girls on the team, they're so talented. My first DT-card goes live on friday :)

3 kommentarer:

  1. Så morsomt Elin. Gratulerer. Gleder meg til å se hva du nå tryller frem for Promarkers :-)

    SvarSlett