fredag 25. juli 2014

Magnolia

Nyter sommervarmen og valp de siste dagene jeg har igjen av ferien min :)

Sketchy colors sin sommerutfordring fanget oppmerksomheten min når jeg så den, og i dag har jeg faktisk rømt litt vekk fra varmen og fått laget et kort til denne utfordringen. 

Utfordringen er Hvit + en farge + skisse. Jeg valgte hvit + fersken, og brukte et Magnolia-stempel og papierer fra en litt eldre Pion-kolleksjon. 

 Fargelagt med ProMarkere. Lagde også en liten rosett, samt en vifte. Den største blomsten er laget med blomster-dies og farget med selv-laget mist med distress ink refill - dried marigold.



Challenges I'm entering my card in:
* Sketchy colors - hvit + valgfri farge + skisse

2 kommentarer:

  1. Flott kort og en morsomt motiv!
    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors denne gang og lykke til!
    Klem,Kari :)

    SvarSlett
  2. Du er en av vinnerne i Sketchy Colors sin sommer utfordring #218.
    Send oss adressen din så fort som mulig, eller så må vi trekke på nyttt.

    Klem fra kaia

    SvarSlett