lørdag 30. juli 2011

Lommekort!

Utfordringen denne uken hos Kenny K er lommekort. Jeg har ikke laget et før, men det var et kjempemorsomt kort å lage! Det blir flere slike fremover, kjenner jeg. 

Litt på grunn av dette at jeg liker utfordringer også... jeg blir inspirert og får ideer til å prøve nye ting. Flott måte å lære på!

Her er mitt forsøk på et lommekort - i Kenny K stil. 
* stempel fra Kenny K
* Bånd fra Unik Hobby
* Blomstene er punchet ut med Magnolia-dies
* Jeg husker ikke hva mønsterarket heter, men jeg skal kjøpe flere! Supert mønsterark med mange farger, men likevel dust. 


Dette kortet er altså med på følgende utfordring: 

1 kommentar:

  1. Fabulous pocket card! I have that same paper stashed away and I think I need to bring it out and do something with it. Great job colouring too.
    Although I'm late with my commenting, I'm glad I got to stop by to see your fab creation.
    Thanks for joining us at Kenny K's Krafty Girlz Challenge.
    Marilyn

    SvarSlett