onsdag 20. juli 2011

Vennskapskort

Satt i går kveld og laget et kort til ei som har imponert stort i det siste, og som jeg bare bøyer meg i støvet for. I tillegg blir vi snart kollegaer, så "Oppskrift på suksess" passet så godt!

Kortet er laget etter en skisse hos Sketch Saturday.


 Mønsterark fra Pion, samt resteark jeg ikke husker hvor kommer fra
Stempel fra Kenny K, fargelagt med promarkers
Tekst fra Norsk Stempelblad

Innsiden. 
Tekst "Oppskrift på suksess" fra North Star Stamps.
Personlig hilsen som jeg har rotet til på høyresiden, da den er personlig og mottakeren ikke har fått kortet enda

Enkel bakside. 
Jeg må snart begynne å gjøre mer ut av baksidene på kortene mine. Kanskje en lomme og en tag hadde gjort seg. Det skal jeg prøve senere :)

Kortet er med i disse utfordringene: 
* Kenny K - blog hop + anything goes
* Sketch saturday, denne skissen:

4 kommentarer:

  1. Ooohh your card is sooo beautifull!!! That's such a great image from KennyK!!
    Thanks for joining us at KennyK's challenge!!

    gr. arjette.

    SvarSlett
  2. What a fantastic image and brilliant DP's too!
    Thanks for joining in the fun with us this week over at Sketch Saturday :o)
    Hugs,
    Cazza
    xxx

    SvarSlett
  3. Fabulous card and I love how the image matches your papers. Great job!
    Thanks for joining us at the Kenny K Krafty Girls Challenge and good luck.
    Marilyn S

    SvarSlett
  4. such a wonderful make, lovely use of the kenny k image

    Good luck in the challenges, hugs Sarah-Louise My Blog

    Designing for:
    Crafty Purple Frog , Sweet Pea Stampers ,Bearly Mine Designs , Kenny K and My Time To Craft

    SvarSlett