søndag 1. april 2012

Berg og dalbane!

Åh, for en nedtur! Ble så mye mas og stress i går med dåpen, unger og handle klær til både meg og eldste jenta, at dagen forsvant på et blunk! Sendte ikke inn de tre bidragene mine til Hjertebodens juleblogg før i åtte-tiden i går kveld.

Og i ettermiddag la jeg merke til at fristen er klokka 18 den siste dagen i måneden :( Æsj, altså. Jeg som hadde det o store målet om å få levert 36 bidrag i løpet av året! Nå kan det jo ikke bli mer enn 33. Nedtur. Og en lærepenge i å ikke vente til siste øyeblikk :p

Men så! En opptur!! Bursdagskortet mitt med den søte Bildmålarna-jenta vant skisseutfordringen hos UNIK HOBBY! Jeg bor vel 2,5 kilometer unna butikken, så gavekortet blir brukt på null komma niks :)

Så glad for at jeg vant, og jeg håper mange slenger seg med neste gang Malene kommer med en skisse :)

1 kommentar:

  1. Jeg rakk heller ikke å få levert julekort innen fristen denne gangen, så da er vi to :-) Vi får komme sterkere tilbake denne måneden!

    Gratulerer så mye med seieren hos Unik Hobby!! Jeg hadde også tenkt til å være med, men så ble det ikke, så jeg skal prøve igjen neste gang :-)

    Ha en kjempefin påske!

    Klem :-)

    SvarSlett