lørdag 24. desember 2011

Snowflake symphony in purple

Jeg hadde allerede bestemt meg for å bruke de nydelige, lilla mønsterarkene fra Mangolia, når jeg fant ut at årets julegaver til jentene våre, skulle passe inn i et kort. Og da jeg så at TOMIC sin utfordring denne uken var "snowflake symphony in purple", var det ikke mye å lure på. Dermed ble det tre ganske like kort, med noe tenåringer er veldig glad i  - nemlig penger ;)

Her er et av kortene:

Forsiden
Her avsløres det at det er et easelcard. Pengene er gjemt i en lomme bak snømannen
Må vise frem den lille tagen som er gjemt i en lomme på baksiden


Størrelse: 
6 x 6"
Papir: 
Lilla og hvit bazill, mønsterark fra Magnolia
Blekk:
distress ink - walnut stain og dusty concord, Archival ink - black
Stempler:
Magnolia, Kort og Godt og Stempelglede
Annet:
Dies fra Magnolia, liquid pearls, halvperler.
Fargelagt med distress inks

Dette kortet er med på følgende utfordringer: 
- TOMIC - snowflake symphony in purple

2 kommentarer:

  1. Ååå, så nydelig! Jeg elsker lilla, så dette var virkelig midt i blinken for meg :-) Og som vanlig lekre og elegante detaljer!

    Klem :-)

    SvarSlett
  2. It's such a wonderful easel card and I love your colouring and the gorgeous details too. Thanks for joining us at TOMIC this week. Chris and the TOMIC Team. :)

    SvarSlett